Logistikmedarbejder, salg og indkøb

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en alsidig og opfølgende rolle? Har du styr på detaljen? Så lyder det som om vi kunne være et godt match, læs endelig videre her og send din ansøgning.

Billigblomst søger en ny logistik- og indkøbsassistent. Her vil du have en bred opgaveportefølje. Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023. Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse!

 

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. 

Derudover kan du nyde godt af:

  • Morgenmad og frokostordning
  • Personale rabat 
  • Spændende og dynamisk hverdag
  • Stærkt samarbejde på tværs af afdelingen
  • Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, som fx pension og sundhedsordning 

 

I din hverdag kan du forvente:

  • Supportere Indkøbschefen for non-plant og have styr på logistikken omkring vores vareleveringer
  • Overblik over containerankomster og tom-melding af containers.
  • Vedligeholdelse af data ift. containernumre og ankomster i vores ERP-system, samt opfølgning på rettidig levering.
  • Koordinering og kommunikation mellem vores leverandører, speditører, distributører og plantecentre.
  • Have fingeren på pulsen ift. fragtpriser på søfragt og national kørsel.
  • Dialog med leverandører omkring pakning og loading af varer, samt korrekturgang af private labels.
  • Supportere kollegaer i non-plant med vare- og ordreoprettelse, intern fakturering, kalkulation af priser, analyse og beregning af virksomhedens behov for varer ift. logistik, mængde, pakning, produkt og prismix.
  • Hjælpe indkøbsteamet med at analysere og implementere nye processer.

Du bliver en aktiv del af indkøbsteamet for non-plant samt koordinator for logistik til alle vores Billigblomst-plantecentre. Det er vigtigt, at du trives i en stilling med højt tempo og hvor udviklingen går stærkt. 

 

Vores ønskeliste: 

  • Du har gerne 3-5 års erfaring fra lignende stilling fra logistik-området
  • Du har kendskab til indkøbsprocesser og forstår dig på at skabe synergi mellem indkøb og logistik
  • Du er systemstærk og har generelt flair for IT
  • Du er flydende i engelsk, både på skrift og i tale
  • Du er superbruger i Excel
  • Du er arbejdsom, ihærdig, detaljeorienteret og omstillingsparat
  • Du er videbegærlig og ivrig efter udvikling

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, med opstart d. 1. september 2023. Der vil være dage, hvor man skal besøge og hjælpe vores plantecentre.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Business Partner Sara Panduro på 31 32 27 89. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så søg i dag eller senest d. 31/7-2023!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Billigblomst Adm. A/S, Vintervej, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/ch3wum/billigblomst-adm-as/xy7dm3/logistikmedarbejder-salg-og-indkob

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858399

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet