BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at være teamleder for 20-25 tekniske servicemedarbejdere og få muligheden for selv at bidrage til nye arbejdsgange og løsninger? Så har du nu muligheden i den nye forvaltning Aarhus Ejendomme!
Fra 1. januar 2024 etableres Aarhus Ejendomme som en ny selvstændig forvaltning under Teknik og Miljø. Forvaltningen kommer til at bestå af fire områder; Portefølje, Bygherre, Drift samt Stab og Service som samlet består af ca. 600 medarbejdere, og med et årligt budget på ca. 1,2 mia. Forvaltningen kommer til at varetage alle ejendomsrelaterede opgaver for hele Aarhus Kommune.
Har du en baggrund inden for bygningsdrift, og har lyst og ambitioner til at lede en personalegruppe på 20-25 tekniske medarbejdere, så er jobbet lige noget for dig.
Om jobbet:
Det tekniske personale tæller over 300 medarbejdere. Området bliver delt i fire distrikter, som hver bliver yderligere opdelt i 3-4 mindre teams – hvor du vil blive teamleder. Vi søger ca. 10 teamledere tilsammen i alle distrikter.
Mange tekniske medarbejdere har hidtil været organiseret decentralt på Aarhus Kommunes forskellige bygninger og institutioner. Derfor er én af de helt store opgaver at danne rammerne for de nye teams, og i fællesskab med de øvrige teamledere og afdelingslederen at sikre fortsat stabil drift og service til mange brugere og borgere. Du får økonomiansvar for dit team.
Du har stor mulighed for at tilrettelægge din egen arbejdsdag og dine arbejdsopgaver, så den understøtter opgaveløsningen – og de langsigtede mål og hensigter med oprettelsen af Aarhus Ejendomme.
Vi har tillid til dig og dit arbejde, og står klar når du har brug for sparring – hos os lykkedes vi i fællesskab.
Vi tilbyder et spændende og udviklende job i en ny organisation
Vi tilbyder en spændende arbejdsdag med mange forskellige opgaver, du vil være omgivet af gode kollegaer med høj faglig stolthed. Jobbet er meningsfyldt, og vi arbejder hver dag for at gøre det bedste for at brugere og borgere i Aarhus Kommune oplever at bygningerne er i god stand, så de er rare at benytte, arbejde og leve i.
Hvem er du
Vi forestiller os, at du har baggrund inden for bygningsdrift, teknisk service, håndværker, eller har anden teknisk baggrund. Gerne med erfaring fra drift og vedligehold af større bygninger og installationer.
Ledererfaring er en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er, at du har lyst til og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker (medarbejdere, borgere, personale/kolleger fra andre faggrupper, pårørende mv.), der alle oplever, at deres henvendelse bør prioriteres højst. Du skal derfor være god til at kommunikere tydeligt og respektfuldt, så der ikke er tvivl om, hvordan og hvornår henvendelsen bliver behandlet.
- Du har en faglig relevant baggrund
- Du må gerne have erfaring fra en lignende stilling
- Du trives i en hverdag med mange sideløbende opgave
- Du er god til at indgå i relationer med dine omgivelser
- Du motiveres af at samarbejde både internt og eksternt
- Du er engageret og bidrager aktivt til den faglige og sociale udvikling i teamet
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: Fuldtid
Vil du med på holdet?
Så tryk på ansøgningsknappen nedenfor og send os ansøgning og CV senest den 6. november 2023.
Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Svend Abrahamsson på tlf. 21567931.
Vi forventer at holde samtaler uge 45 + 46.
Ansættelsesudvalget vil bestå af nærmeste afdelingsleder, teamlederkollega og repræsentant for medarbejderne.
Lønnen fastsættes med afsæt i relevant overenskomst og ud fra relevant erfaring efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation..
Ugentlig timetal: 37 timer
Ansættelse pr. 1. januar 2024.
Læs mere om Teknik og Miljø, hvad du kan forvente af rekrutteringsprocessen og vores generelle løn- og ansættelsesvilkår. Bliv en del af Teknik og Miljø (aarhus.dk)
Læs mere om Aarhus Ejendomme her
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926484