BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret og serviceminded? Motiveres du af at være go-to person og understøtte en afdeling med alt fra A-Z? Har du gå-på-mod og et glimt i øjet? Så har du muligheden for at søge et spændende job, hvor du selv kan være med til at forme dine opgaver.
Byggemodning og Bydesign er en afdeling i Teknik og Miljø, bestående af 15 medarbejdere (projektledere, arkitekter samt sagsbehandlere), som arbejder tæt sammen om at skabe byområder og infrastruktur for alle. Vi har en åben og uformel omgangstone med højt til loftet og sørger sammen for, at der er masser af arbejdsglæde i hverdagen.
Som afdelingssekretær er dine dage sjældent ens, da du vil løse mange ad hoc-opgaver og assistere projektledere samt afdelingsleder i deres opgaver. Din primære opgave bliver at holde overblik og have styr på processer og hvad der rør sig i organisationen. Du er den afdelingen spørger til råds om stort og småt – heldigvis skal du ikke vide alt, men du er den, der undersøger og hjælper i den rigtige retning.
Eksempler på opgaver kan være:
- Oprettelse og vedligeholdelse af projekter i SharePoint
- Deltagelse i tværgående sekretærmøder
- Understøtte projektledere ved f.eks. udsendelse af breve og aktindsigter
- Udvikle strukturer eller lign. der kan effektivisere sagsgangene
- Projektsekretær på større projekter
- Fordeling og besvarelse af post fra afdelingspostkassen
- Superbruger i journalisering
Opgaverne er mange og kan tilpasses den rette kandidat. Det vigtigste er, at du brænder for at spille dine kollegaer gode og drive en bred vifte af administrative såvel som udviklingsopgaver.
Vi lægger stor vægt på uddelegering af ansvar og kompetence, med fleksibilitet og frihed under ansvar. Der er et højt fagligt niveau med plads til udvikling og frihed til at tænke nyt. Vi vægter balancen mellem arbejde og fritid meget højt, og derfor er der mulighed for at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen efter nærmere aftale.
Vi holder til i det moderne Blixens, hvor mange af vores samarbejdspartnere er samlet under et tag. Desuden byder huset på attraktive mødelokaler, fitness, massage, café og kantine.
Vi forventer, at du:
- har erfaring med at løse administrative opgaver og supportere en afdeling eller lignende
- er rutineret bruger af Office 365, især Outlook og SharePoint
- tager ansvar for opgaven, arbejder systematisk ogselvstændigt og har overblik
- løser store som små opgaver, er serviceminded og har en god situationsfornemmelse
- kan lide at have mange bolde i luften og er god til at afslutte opgaver
- har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt og kan sætte dig i aarhusianernes sted
Som person forventer vi at du er udadvendt, og trives i en travl og aktiv hverdag. Det er vigtigt, at du naturligt indgår i fællesskabet, hjælper og sparrer med dine kollegaer og dermed bidrager til vores arbejdsglæde, trivsel og social kapital i hverdagen.
Kunne du tænke dig at blive en del af holdet, så ansøg nedenfor ved at sende os ansøgning, CV og evt. relevante dokumenter senest den 13. oktober 2024. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Vi forventer at afholde de første samtaler den 18. oktober 2024.
Forventet tiltrædelse er snarest muligt eller senest 1. januar 2025.
Vil du vide mere om jobbet og afdelingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Ole Bondrop på telefon: 41 87 27 27 eller mail: olbo@aarhus.dk. Har du spørgsmål til opgaverne, kan du kontakte afdelings- og projektsekretær Nanna Ellegaard Christensen på telefon: 41 86 43 78 eller mail: naec@aarhus.dk.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til HK overenskomsten. Lønnen fastsættes efter forhandling med HK efter principperne om Ny Løn.
Arbejdssted er Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand og arbejdstiden er 32 timer pr. uge med flekstid og mulighed for hjemmearbejde. Arbejdstiden kan dog afhængig af dine ønsker og behov tilpasses og aftales indenfor intervallet 25 til 37 timer om ugen.
Læs mere om Teknik og Miljø, hvad du kan forvente af rekrutteringsprocessen og vores generelle løn- og ansættelsesvilkår her.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6113769