Bliv elev inden for administration og events hos HK Østjylland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du struktureret og nyder at sætte flueben på din to do-liste og samtidig kreativ og klar på at lave spændende events til vores medlemmer? Så er du måske vores nye elev inden for administration og events. Du bliver en del af et stærkt team, der hjælper de medlemmer, der arbejder på det private område og handelsområdet, og du vil få ansvar fra dag ét.

 

Hvad skal du lave?
Herunder ser du et udpluk af de opgaver, du kan komme til at lave hos os:

Administration:

  • Besvarelse af henvendelser fra medlemmer i samarbejde med sagsbehandlere og konsulenter
  • Administrative opgaver såsom sagsbehandling, medlemsregistrering og kalenderstyring
  • Deltagelse i møder og udarbejdelse af referater samt opfølgning på sager

 

Events:

  • Planlægning: Komme med idéer til events og planlægge dem sammen med kollegaer.
  • Gennemførelse: Assistere ved praktisk afvikling af events, herunder opsætning, logistik og håndtering af teknisk udstyr.
  • Kommunikation: Håndtere kommunikation med deltagere og interessenter samt sørge for at alle detaljer er på plads.
  • Evaluering: Deltage i evaluering for at sikre kontinuerlig forbedring og læring.

 

Du får en unik chance for at deltage i alle faser af eventmanagement – fra idéudvikling til den praktiske gennemførelse. Du vil være med til at organisere og koordinere både online workshops, generalforsamlinger, markeringer som Kvindernes Internationale Kampdag og andre arrangementer.

Hvad tilbyder vi?
Hos os får du en spændende elevuddannelse med gode muligheder for at præge dine opgaver. Du får en arbejdsdag med masser af variation, hvor du både arbejder selvstændigt og som en del af et team af gode kollegaer, der brænder for deres område. Du får flekstid, sociale arrangementer, mulighed for motion i arbejdstiden og ikke mindst gode ansættelsesforhold - herunder en overenskomstmæssig løn, en pensionsordning og en gruppelivs- og heltidsulykkesforsikring. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inklusive frokostpause. Og det er en virkelig god frokost, som vores kantine tryller frem hver dag. Vi bor i Brabrand med et busstoppested lige uden for døren.

 

Hvem er du?
Du har gennemført eller er ved at gennemføre en af følgende uddannelser:

  • EUX Business
  • HHX
  • STX, HTX, HF med 5 ugers EUS-forløb

 

Vi leder efter dig, som:

  • er struktureret og organiseret: Du har styr på detaljerne og kan håndtere flere opgaver samtidig. Du trives med at planlægge, holde overblik og sikre, at alt går efter planen.
  • har interesse for events og planlægning: Du har en naturlig interesse for at planlægge og organisere. Du brænder for at skabe vellykkede events.
  • er kommunikerende og serviceminded: Du har gode evner til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, og du forstår at tilpasse din kommunikation til forskellige situationer og personer. Du motiveres af at yde en god service og skabe positive oplevelser for dem, du er i kontakt med.
  • er detaljeorienteret og omhyggelig: Du arbejder nøjagtigt og grundigt, også når der er travlt. Du går op i, at alt er i orden.
  • tager initiativ og er positiv og hjælpsom: Du har du evnen til at arbejde selvstændigt og tager initiativ og ansvar for dine opgaver. Du ved, at gode resultater skabes gennem samarbejde, og du hjælper gerne dine kolleger.
  • er kreativ og problemløsende: Når der opstår uforudsete udfordringer, er du god til at finde praktiske og innovative løsninger. Du tænker ud af boksen og kan se muligheder, hvor andre ser problemer.

 

Det er en fordel, at du har kendskab til fagbevægelsen og synes om vores værdier, hvor sammenhold og et godt arbejdsliv er bærende værdier.

 

Søg nu
Er du parat til et spændende arbejdsliv med masser af muligheder? Så er det nu, du skal sende din ansøgning, så det forhåbentligt er dig, vi kan tilbyde en solid start på din karriere med en elevuddannelse, du kan du bruge til lige, hvad du har lyst til, når du er udlært.

 

Ansættelsessted
HK Østjylland, Sødalsparken 22, 8220 Brabrand

 

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fagchef Nefer Türkoglu på telefon 3364 4545.

 

Ansøgning
Send en motiveret ansøgning, et kort CV samt eksamensbeviser via dette link til vores hjemmeside: Kontorelev, administration og events - HK

 

Ansøgningsfristen er den 26. oktober.
Vi holder 1. samtale den 6. november og 2. samtale den 8. november.
Tiltrædelse er den 2. januar 2025.

 

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Lidt om os
HK Østjylland ledes af fire sektorformænd, en kontorchef og to fagchefer. Vi beskæftiger ca. 100 engagerede medarbejdere og har ca. 21.000 medlemmer.

Vi arbejder for at give vores medlemmer værdi, styrke og nye muligheder i deres arbejdsliv ved at levere kollektive og individuelle ydelser af høj kvalitet. Vi arbejder løbende med at forbedre og digitalisere vores daglige drift, så medlemmerne sikres en optimal nytteværdi af deres medlemskab.

Vi har fokus på at styrke det faglige fællesskab, både på studiestedet, på arbejdspladsen og i brancherettede netværk, så vi kan blive ved med at være relevante og attraktive for nuværende og nye medlemmer.

 
GÅ IKKE GLIP AF NOGET
Følg os på sociale medier og hold dig opdateret ift. jobopslag, medlemstilbud og emner, der har betydning for dit arbejdsliv:

  • HK Østjylland på Facebook
  • HK Østjylland på Instagram
  • HK Østjylland på LinkedIn

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HK/Østjylland, Sødalsparken, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120486

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet