Bliv en central spiller i IT-support hos Kredsløb og sæt dit præg på den grønne omstilling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at hjælpe dine kollegaer med store og små IT problemer? Kan du sikre at der er styr på vores hardware, systemer og brugeradministration? Og ønsker du at sætte dit præg på udvikling af IT-supporten for fremtidens forsyning? Så har vi brug for dig i Kredsløb. 

Vil du spille en central rolle i den grønne omstilling? 
Kredsløb arbejder med en lang række løsninger inden for grøn energi og ressourcehåndtering, der gør en forskel for både klimaet og vores kunder. Vi gør det nemt at være grøn. IT-afdelingens opgave i dette er at sikre stabil og driftssikker infrastruktur, fleksible løsninger og et højt serviceniveau, så IT er en del af løsningen på vores grønnere fremtid. ,

Som en del af Kredsløbs koncern IT-afdeling bliver du en del af en fagligt og socialt velfungerende afdeling, som er i rivende udvikling - og Kredsløb er ikke større end, at du kan have god kontakt til både dine kolleger i IT og de mange samarbejdspartnere udenfor IT. Tonen er uformel, engagementet højt og ambitionerne for anvendelse af IT er meget høje i hele koncernen. Du bliver en del af vores fagligt stærke team i IT Infrastruktur og Support, hvor du sammen med 8 dygtige kollegaer sørger for stabil drift og support.

Dine opgaver og succeskriterier 
Du får ansvaret for at yde en fremragende brugeroplevelse og samtidig løse brugernes IT-problemer. Du trives med udfordringen i at løse flest mulige spørgsmål i supporten og du vil samtidig blive en vigtig spiller i den fortsatte udvikling af vores IT support setup og processer.  

  • Mere specifikt vil dine daglige arbejdsopgaver blandt andet være: 
  • Brugersupport og løbende håndtering af Incidents og Service Request i vores ITSM system. 
  • Asset management, License Management og Knowledge management. 
  • Indkøb, klargøring og konfiguration af brugernes hardware (PC, smartphones, printer, telefoni m.v.). 
  • Administration og fejlfinding af software (Windows 10, Microsoft 365, printsystemer, telefonisystemer og diverse fagprodukter). 
  • Udrulning af software via Microsoft Endpoint Configuration Manager og Microsoft Intune. 
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af dokumentation og vejledninger, samt introduktion af nye medarbejdere til Kredsløbs generelle IT miljø. 
  • Tage del i og være med til at fremme den serviceorienterede kultur i IT-afdelingen. 
  • Administrative opgaver / Adhoc opgaver. 

Din profil 
Som person lægger du vægt på at levere en god, imødekommende service og har nemt ved kundekontakt. Du har analytiske evner og kan spore dig ind på et problem i logiske skridt. Du forstår vigtigheden af god dokumentation og formår at formidle teknisk svært stof på en let tilgængelige måde. Du følger dine opgaver til dørs. Du er glad for nye udfordringer, nysgerrig på ny teknologi og tilegner dig hurtigt ny viden.   

For at få succes i stillingen, lægger vi vægt på følgende: 

  • Du er med fordel uddannet IT supporter eller har anden relevant uddannelse inden for IT. 
  • Du har erfaring fra en lignende IT supporterrolle og kendskab til IT support processer. 
  • Du har et solidt kendskab til Microsoft-produkter, en generel viden om IT hardware og gerne erfaring med scripting og automatisering.

Kredsløb som arbejdsplads 
Hos os får du en varieret og udfordrende hverdag med mulighed for at sætte et reelt og innovativt aftryk på den grønne omstilling i Aarhus. Du får stor indflydelse på dine opgaver og et job med mening, hvor det du laver, påvirker fremtiden for alle, der bor og arbejder i Aarhus Kommune. 

 Vi er en forsyningsvirksomhed, så når vi arbejder ambitiøst med vores mål om bæredygtig udvikling af energiforsyning og løsninger inden for cirkulær økonomi, er vi hurtige til at sætte handling bag ordene. Vi har fokus på udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. 

 Vil du være med i den grønne omstilling? 
Så send din ansøgning til os så hurtigt som muligt og senest den 10. juni 2024. Vi behandler ansøgninger løbende. 

 Du er velkommen til at kontakte Afdelingsleder Claus Bruun på telefon 6122 2117, hvis du vil vide mere om stillingen.  

Forventet tiltrædelse senest den 1. august 2024. 
Stillingen er fuldtid og aflønnes efter kvalifikationer. 
Arbejdssted: Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand 

Vi ser frem til at høre fra dig! 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kredsløb, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058965

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet