BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være i en stilling, hvor du udvikler din faglighed, bidrager med økonomiske analyser og rapportering for flere af vores selskaber og vil du med på en udviklingsrejse mod fremtidens forsyningsselskab? Så har vi stillingen til dig.
Bliv en del af fremtidens forsyningsselskab
Aarhus skal være CO2-neutral i 2030. Derfor arbejder Kredsløb hele tiden på at udvikle nye løsninger, der gør en forskel for både klimaet og vores kunder. Det skal være nemt at være grøn. For økonomiafdelingen betyder det, at vi udvikler og styrker vores afdeling, så vi kan håndtere nye og flere opgaver i takt med koncernens udvikling.
Vi søger en Business Controller, der har lyst til at arbejde i en alsidig organisation, og som vil være med til at sætte sit præg på økonomiområdet, herunder perioderapporteringer og som økonomisk sparringspartner for forretningen.
Som en del af Regnskab indgår du, sammen med afdelingens 15 medarbejdere, i løsningen af en bred række af økonomiske og finansielle opgaver.
Dine opgaver og succeskriterier
Der er tale om en stilling, hvor du vil blive ansvarlig for controlling og perioderapportering for flere selskaber inden for affaldshåndtering og upcycling af materialer. Du vil bidrage med præcise og indsigtsfulde analyser og rapporteringer, som sikrer et stærkt fundament for beslutningstagerne.
For at løse dine arbejdsopgaver er det vigtigt, at du får skabt et tæt forhold og forståelse for forretningen. Du trives i en rolle, hvor du kan byde ind med forbedrings- og udviklingstiltag samtidig med, at være en del af den ordinære drift i regnskabsafdelingen.
Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at:
- Arbejde med økonomiopfølgning og controlling.
- Være sparringspartner for projekt- og afdelingsledere
- Udarbejde periode og årsregnskaber, herunder ESG-rapportering.
- Arbejde med optimering og digitalisering af finansielle processer på tværs af organisationen.
- Ad hoc opgaver i takt med Kredsløbs strategiske udvikling
Den ideelle profil
Du har stor interesse for og erfaring inden for regnskabsudarbejdelse og controlling og gerne erfaring med digitalisering af finansielle processer. Du får brug for både din regnskabsmæssige værktøjskasse og din forretningsforståelse i dit bidrag til at styrke Kredsløb yderligere.
Du trives med en bred kontaktflade og er god til at skabe relationer til dine kollegaer og samarbejdspartnere. Du formår at arbejde struktureret i en foranderlig hverdag.
Du har en relevant økonomisk uddannelse, som f.eks. HD, Cand. Merc, Cand. MAC. eller tilsvarende. Du har en naturlig nysgerrighed for optimering, digitalisering og gerne evner inden for programmering (f.eks. SQL, python, AI-robotter mv.). Du har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling.
Kredsløb som arbejdsplads
Hos os får du en varieret og udfordrende hverdag med mulighed for at sætte et reelt og innovativt aftryk på den grønne omstilling i Aarhus. Du får stor indflydelse på dine opgaver og et job med mening, hvor det du laver, påvirker hverdagen for alle, der bor og arbejder i Aarhus Kommune.
Vi er en driftsvirksomhed, så når vi arbejder ambitiøst med vores mål om bæredygtig udvikling af energiforsyning og løsninger inden for cirkulær økonomi, er vi hurtige til at sætte handling bag ordene.
Vil du være med i den grønne omstilling?
Så send din ansøgning til os så hurtigt som muligt og senest den 1. juli 2024. Vi behandler ansøgninger løbende.
Du er velkommen til at kontakte Regnskabschef Anders Madsen på telefon 2557 7832, hvis du vil vide mere om stillingen. Forventet tiltrædelse senest den 1. september 2024.
Stillingen er fuldtid og aflønnes efter kvalifikationer.
Arbejdssted: Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kredsløb, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068859