Holdleder i vask og kvalitetskontrollen, en med hænderne skruet godt på.
Stillingsbeskrivelse
Som Leder for vask og kvalitetskontrollen vil du stå i spidsen for et dedikeret team på syv medarbejdere. Hjælpemiddelservice har ansvar for udlevering, vedligeholde og administrere hjælpemidler med særlige behov. Som Leder får du ansvar for både daglig drift og den strategiske udvikling af afdelingen. Du vil selv skulle varetage forskellige opgaver og håndtere flere ansvarsområder selvstændigt, hvilket kræver overblik og evnen til at prioritere.
Vask og kvalitetskontrollen står for rengøring af brugte hjælpemidler, klargøring og kontrol/kassation.
Dine Primære opgaver vil være:
- Daglig ledelse og udvikling af teamet på syv medarbejdere, herunder fokus på trivsel og motivation.
- Effektiv drift og kvalitetsstyring af hele processen, fra modtagelse til udlevering og vedligehold af hjælpemidler til genbrugsordning.
- Selvstændig opgavehåndtering på tværs af forskellige områder, herunder planlægning og optimering af arbejdsgange.
- Koordinering og samarbejde med de andre teams i hjælpemiddelservice, for at sikre borgernes behov.
Vi tilbyder:
- En meningsfuld arbejdsplads, hvor din indsats har direkte indflydelse på borgernes livskvalitet.
- En spændende rolle med stor selvstændighed, ansvar og mulighed for at præge afdelingens udvikling.
- Et lille engageret team og en uformel arbejdskultur, der værdsætter samarbejde og trivsel.
Kandidatens profil
Vi lægger vægt på, at du:
- Arbejder selvstændigt og kan jonglere flere ansvarsområder uden at miste overblikket.
- Besidder stærke organisatoriske og kommunikative evner.
- Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, erfaring med ledelse.
- Brænder for at kunne gøre en forskel for mennesker med særlig behov og har en resultatorienteret tilgang til opgaverne.
Om stillingen
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes tiltrådt den 1. februar 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Overenskomst for specialarbejdere, faglærte gartnere, faglærte chauffører m.fl. for holdledere, på grundløn trin 28, hertil ydes et funktionstillæg for ledelsesopgaven. Stillingen er pt. klassificeret med en årsløn på kr. 396.600. Endelig lønfastsættelse sker efter konkret forhandling og aftale med den forhandlings- og aftaleberettigede faglige organisation
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Henrik K. Korsgaard, tlf. 3042 6616, mail: hekrk@aarhus.dk
Ansøgning:
Klik på ”søg job” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Vi forventer at afvikle jobsamtaler 11. december 2024.
I forbindelse med ansættelse af ledere og chefer anvender vi personprofilering, hvis du går videre til anden samtale, og der vil derfor være profiltilbagemeldinger
Profiltilbagemeldinger til kandidater
Dato: 13/12-24
2. samtalerunde
Dato: 16/12-24
I Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at vi indhenter referencer og evt. straffeattest ifm. ansættelser.
Om os:
Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.
Vores strategi De fem ledetråde giver retning til vores arbejde og udfordrer vores adfærd og holdninger – med det simple formål, at vi hver dag bliver en smule bedre til at gøre vores arbejde til gavn for borgerne i Aarhus. Læs mere om vores strategi og forståelsesramme inden første samtale, se Lederjob (aarhus.dk)
Som ny leder bliver du mødt af et obligatorisk onboardingsprogram, og vi lægger vægt på, at alle vores ledere løbende kompetenceudvikler sig Derfor har vi både in house lederuddannelse, og der er mulighed for at tage lederuddannelsen ”Diplomuddannelse i ledelse” over en årrække.
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os, Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus til en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Sintrupvej 17-19, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156317