Bliv lønansvarlig i dynamisk transportvirksomhed med ansvar for mere end 300 medarbejdere

dato

Vi søger en ny lønansvarlig til at overtage og videreføre ”løn” ved Ole Larsen Transport (OLT), da vores nuværende lønansvarlig går på velfortjent pension til sommeren 2025.

Som lønansvarlig vil du udarbejde løn for OLT’s mere end 300 timelønnede chauffører og terminalmedarbejdere, samt være i tæt dialog med HR, disponering og de timelønnede medarbejdere.

Du vil blive medansvarlig for udskiftning og/eller opdatering af tidsregistreringssystem og lønsystem, samt implementering af HR-system. Alle processer skal gentænkes, men vi har et godt fundament at bygge på. Det forventes, at udskiftning og/eller opdatering skal ske i løbet af 2025. Vi anvender på nuværende tidspunkt SmartTID med integration til Lessor ”Time & Attendance” og ”Payroll”, som er integreret i en Nav 2013-løsning.

Du vil i denne stilling blive en del af et alsidigt team på 4+ medarbejdere med tæt tilknytning til IT, HR Timelønnede og vores team omkring Afregning og Support.

Vil du være end del af Ole Larsen Transports kontinuerlige rejse mod at sikre den bedste platform til at understøtte hele koncernen?

Arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af løn for alle timelønnede medarbejdere (300+)
  • Håndtering af lønrelaterede forespørgsler og problemstillinger
  • Sikre overholdelse af gældende lovgivning og interne politikker
  • Indberetning til offentlige myndigheder – Søge refusioner for medarbejdere.
  • Vedligeholdelse af lønsystemer og databaser • Udarbejdelse af lønrapporter og analyser

Kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab eller lignende
  • Erfaring med lønadministration og lønsystemer
  • Kendskab til gældende løn- og skatteregler, en fordel med kendskab til DI’s Transport- og Logistikoverenskomst
  • Stærke IT-kompetencer, herunder Excel
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret

Vi tilbyder:

  • En spændende mulighed for at arbejde i en dynamisk koncern i stor udvikling.
  • Mulighed for faglig udvikling og vækst.
  • Indflydelse på egne arbejdsopgaver og retning for stillingen.
  • Frihed under ansvar

Ansøgningsproces:

Ansøg stillingen via linket til HR-ON.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende.

Tiltrædelse er snarest muligt efter gensidig aftale, men vi venter gerne på den rette kandidat.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Økonomichef Anders Janner Juul Olsen på ajo@olelarsen.dk eller +45 60 20 70 05

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og muligheden for at byde dig velkommen til vores team hos Ole Larsen Transport.

Ole Larsen er en af Danmarks førende logistikvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK. Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, en nytænkende og innovativ tilgang til branchen og vi sætter altid mennesket i centrum

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ole Larsen Transport A/S, Dalgårdsvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/35b737b1-a029-45bb-ba31-1f82d6e982d1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet