Customer Manager - Salg af biler og reservedele

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Globuz ApS har gennem de senest år oplevet tocifrede vækstrater og vi søger derfor et nyt medlem af vores udviklingsteam af vores hjemmesider.

Vi er førende inden for salg af biler til brugtvognsmarkedet. Vi behandler årligt mere end 30.000 biler i Danmark og UK og har pt. omkring 100 bilforhandlere og ophuggere tilknyttet vores onlineplatform. Globuz ApS dækker blandt andet over siderne bedsteskrotpris.dkbedstebilpris.dk og scrap4more.co.uk

Som Customer Manager er du ansvarlig for den daglige drift af det danske marked. Opgaverne omfatter blandt andet

  • Salg af biler og reservedele
  • Udvide, fastholde og vedligeholde det gode samarbejde til vores forhandlernetværk i hele Danmark.
  • Opfølgning på solgte biler og sikre at handlerne er afsluttet korrekt.
  • Udvikling af et nyt forretningsområde: Salg af reservedele.
  • Besvare kundehenvendelser på telefon og mail.
  • Opfølgning på ubetalte fakturaer.

 

Kvalifikationer

  • Kendskab til bilbranchen og teknisk erfaring vægtes højt, men er ikke et krav.
  • Erfaring med salg og kunder er en fordel.
  • Kan kommunikere klart (både skrift og tale) på dansk og engelsk
  • Der stilles krav om B-kørekort.

Som person er du initiativrig og er klar på at tage ansvar for din egen hverdag. Du skal kunne lide at snakke med kunder. Skulle der opstå en konflikt mellem en af vores forhandlere og en kunde, så er det vigtigt at du kan være med til at løse konflikten og bevare din objektivitet undervejs, samt sikre at sagen bliver afsluttet på en tilfredsstillende og fair måde for alle parter.

Det tilbyder vi

Vi er et lille team bestående af 6-7 medarbejdere som tager sig af den daglige drift. Vi hjælper hinanden, hvilket også betyder at du kan forvente at være i berøring med mange forskellige opgavetyper. Du har altså mulighed for at være med til selv at definere dine arbejdsopgaver og medindflydelse på virksomhedens strategi.

Du vil i hverdagen opleve stor fleksibilitet i arbejdet og du skal forvente at både at arbejde fra vores kontor i Højbjerg og på vejene når du besøger kunder rundt i hele Danmark.

Løn

Løn honoreres efter kvalifikationer og resultater.

Arbejdstiden er hverdage mellem 8.00-16.00.

Der tilbydes både fuldtid og deltids arbejde (25 - 37 timer) afhængig af dine ønsker.

Ansøgning og CV sendes til info@bedsteskrotpris.dk 

For yderligere informationer kontakt

 

Direktør, Noelia Paulmann + 45 31264070

info@bedsteskrotpris.dk

Axel Gruhnsvej 16

8270 Højbjerg

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Globuz ApS, Rosenvangs Allé, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: www.bedsteskrotpris.dk

Via e-mail: info@bedsteskrotpris.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845441

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet