Faglig sagsbehandler til HK Privat Østjylland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et stærkt team med fokus på overenskomster, organisering og rådgivning af tillidsvalgte, så er denne stilling som faglig sagsbehandler måske noget for dig.

Jobbet
Du skal indgå i et tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i det faglige team og med sektorformanden for HK Privat Østjylland, ligesom du bliver en aktiv del af fællesskabet i hele HK Østjylland.

Din primære opgave bliver en bred vifte af faglige sagsbehandlingsopgaver, herunder også den tilhørende administrative del. Du kommer til at samle op på andres opgaver og skal hjælpe dem med at skabe overblik i sagsforløb og sikre, at alle nødvendige informationer er til stede på rette tidspunkt.

Jobbet består bl.a. i:

  • Administrativ bistand til sektorbestyrelsen (mødeindkaldelser- og planlægning, bestilling af lokaler og forplejning, udarbejdelse af dagsordener, referater m.m.)
  • Sagsbehandling i samarbejde med de til fagområdet tilknyttede konsulenter (indhente og koordinere indsamling af sagsoplysninger, beregninger, lønstatistik m.m.)
  • Administrativ eventpartner på TR-møder, temadage, netværksmøder, kurser, arrangementer og generalforsamlinger
  • Administrativ opfølgning på særoverenskomster (sagsoprettelser, journalisering, renskrivning, anmeldelse til tillidsvalgte, indberetning til bestyrelsen)
  • Servicering af overenskomstgrupper, faglige klubber og tillidsfolk
  • Oprette avancerede søgninger og dashboards
  • Fakturagodkendelser
  • Telefonisk rådgivning af medlemmer
  • Ad hoc deltage i ringeopgaver i teamet

 

Personprofil
Vi lægger vægt på, at du

  • Har en relevant uddannelse inden for administration
  • Har erfaring med event- og projektstyring
  • Har viden om de ansættelsesretslige love og kollektive overenskomster på det private arbejdsmarked
  • Er perfekt i dansk skrift og tale og generelt har gode kommunikationsevner
  • Er rutineret bruger af Office-pakken (særligt Word og Excel), CRM-programmer og har kendskab til udarbejdelse af dashboards
  • Kan håndtere forskellige IT-værktøjer på superbrugerniveau og desuden har en høj grad af datadisciplin
  • Arbejder selvstændigt og har indgående kendskab med ovennævnte opgaver
  • Udviser stolthed over at være en del af HK og ved, at en rigtig fagforening gør en positiv forskel.

 

Da dine arbejdsopgaver er meget varierende, er det vigtigt, at du har et godt overblik, en positiv og fleksibel tilgang til opgaverne, og i det hele taget er klar til at tage fat om såvel store som små udfordringer på en struktureret og effektiv måde. Du er både serviceminded, venlig og imødekommende over for kolleger og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
Vi tilbyder dig ansættelse i en afdeling med motiverede, kompetente og engagerede kolleger og med et tæt samspil med forbundssektoren. Du kan glæde dig til en arbejdsdag hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi har en uformel omgangstone og sætter også pris på lidt sjov i hverdagen.

Vi prioriterer din faglige og personlige kompetenceudvikling højt, og sørger selvfølgelig for, at du er godt klædt på til jobbet.

Stillingen er fysisk placeret på hovedkontoret i Brabrand.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge inkl. pauser, og placeres mellem kl. 8.00 og 17.00 på alle hverdage efter en nærmere fastlagt plan.

Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesvilkår, blandt andet arbejdsgiverbetalt pensionsordning og fritvalgskonto. Lønnen fastsættes med udgangspunkt i afdelingens overenskomst og lønpolitik.

Tiltrædelse: senest 1. august 2024

Ansøgning m.m.
Søg stillingen ved at sende en motiveret ansøgning, overskueligt CV samt relevante bilag til os via HK’s hjemmeside her: Faglig sagsbehandler - HK

Ansøgningsfrist er den 30. maj 2024 kl. 10.00.

Vi holder første ansættelsessamtaler den 6. juni. Der gennemføres jobsamtale i to trin. Du skal være indstillet på at gennemføre en personlighedstest, hvis du inviteres til 2. jobsamtale, som finder sted den 13. juni.

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Berit Dehli på mobil 2845 5404 eller faglig sagsbehandler Hanne Bøgild på 33 64 32 61


Lidt om os
HK Østjylland ledes af fire sektorformænd, en kontorchef og to fagchefer. Vi beskæftiger ca. 100 engagerede medarbejdere og har ca. 21.000 medlemmer.

Vi arbejder for at give vores medlemmer værdi, styrke og nye muligheder i deres arbejdsliv ved at levere kollektive og individuelle ydelser af høj kvalitet. Vi arbejder løbende med at forbedre og digitalisere vores daglige drift, så medlemmerne sikres en optimal nytteværdi af deres medlemskab.

Vi har fokus på at styrke det faglige fællesskab, både på arbejdspladsen og i brancherettede netværk, så vi kan blive ved med at være relevante og attraktive for nuværende og nye medlemmer.

 

GRØN SMILEY
I HK Østjylland har vi et godt arbejdsmiljø – faktisk så godt, at vi har fået Arbejdstilsynets grønne smiley.

GÅ IKKE GLIP AF NOGET
Følg os på sociale medier og hold dig opdateret ift. jobopslag, medlemstilbud og emner, der har betydning for dit arbejdsliv:

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HK/Østjylland, Sødalsparken, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6043393

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet