BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at styrke vores kommercielle forretning og forbedre vores overordnede forretningsydelse, så vi gør det nemt for vores kunder at træffe klimavenlige valg? Har du et kommercielt mindset samt erfaring med analyse af kundedata og udvikling af forretningsplaner? Så er du måske vores nye Forretningskonsulent til Markedsafdelingen.
Bliv en del af en dynamisk hverdag
Kredsløb arbejder for fremtidens bæredygtige løsninger inden for energi, varme og genbrug med en ambition om at være førende inden for den grønne omstilling. For Markedsafdelingen betyder det, at vi styrker vores salgsprocesser, markedsføring, kommunikation og PR på en bred vifte af platforme for at nå i mål med vores ambition om at være et nationalt fyrtårn inden for den grønne omstilling.
Vi søger en engageret og resultatorienteret Forretningskonsulent til at styrke vores salgsprocesser og forbedre vores overordnede forretningsydelse. Som Forretningskonsulent vil du have en central rolle i at agere kommercielt på tværs af forretningen, analysere eksisterende data, udarbejde forretningsplaner, foretage markedsanalyser, skabe nye kundedialoger og implementere effektive CRM-systemer.
Vores nye Forretningskonsulent bliver en del af Markedsafdelingen og skal bidrage med at føre strategien ud i livet sammen med markedschefen og resten af teamet. Du indgår naturligt i det daglige samarbejde og lærer gerne fra dig, så teamet opnår det bedst mulige resultat.
Dine opgaver og succeskriterier
Din primære opgave er gennemgang og analyse af eksisterende kundedata for at identificere styrker, svagheder, trusler og muligheder. Din indsigt bruger du til at udvikle og implementere forretningsplaner for at optimere salgsprocesser og øge effektiviteten. Du har en god forståelse for både kundernes behov og forretningens ønsker og er stærk i at få eksekveret.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Kundemøder og salgskampagner
- Koordinering af messer i samarbejde med event-teamet
- Ansvarlig for at styre og vedligeholde CRM-systemet for at sikre nøjagtig og relevant data.
- Samarbejde med afdelingerne for salg, marketing og IT for at sikre en integreret tilgang til datastyring og forretningsudvikling.
- Uddanne og støtte teamet i brugen af CRM-systemet for at maksimere dets potentiale.
- Udarbejde markedsanalyser
- Rapportering og præsentation af resultater og anbefalinger til ledelsen.
Den ideelle profil
Du finder det stærkt motiverende at arbejde og analysere kundedata med det formål at optimere processer og klæde forretningen på til at agere professionel og gøre de grønne valg nemme for kunderne. Vi søger en person, der drives af resultater i en ambitiøs afdeling, hvor både tempo og humør er højt.
Din værktøjskasse er fyldt op med metoder og kreative ideer, så du nemt finder ud af, hvilke budskaber din tekst skal have for at skabe den ønskede effekt – og du kan dokumentere den effekt, dit indhold skaber. Du er lærenem, ivrig på at lære nye metoder og hele tiden holde effekten af dit indhold op mod målet med indholdet, så du hele tiden lærer og skaber bedre indhold sammen med dine kolleger.
For at få succes i stillingen, lægger vi vægt på følgende:
- Kommerciel uddannelse, gerne fra BSS, CBS eller tilsvarende.
- Erfaring med analyse af kundedata og udarbejdelse af salgs- og forretningsplaner.
- Kendskab eller erfaring med Power BI.
- Kendskab og gerne erfaring med implementering af CRM-systemer.
- Fremragende analytiske og problemløsende færdigheder.
- Kommunikationsevner og evnen til at samarbejde på tværs af afdelinger.
- Resultatorienteret og selvstændig.
Kredsløb som arbejdsplads
Hos os får du en varieret og udfordrende hverdag, hvor du får mulighed for at sætte et reelt og innovativt aftryk på den grønne omstilling af det samlede energi- og affaldssystem i Aarhus. Vi arbejder ambitiøst med vores mål om udvikling af bæredygtig energiforsyning og løsninger inden for cirkulær økonomi. Derfor har vi stort fokus på udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt.
Vil du være med i den grønne omstilling?
Så send din ansøgning til os så hurtigt som muligt og senest d.3. marts 2024. Vi afholder samtaler løbende.
Du er velkommen til at kontakte Markedschef Mads Hammershøj på 2054 9706, hvis du vil vide mere om stillingen. Forventet tiltrædelse senest 1. maj 2024.
Stillingen er fuldtid og du bliver aflønnet efter kvalifikationer.
Arbejdssted: Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kredsløb, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990953