BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Prioriterer du helt naturligt forretningens behov? Giver det dig energi at jonglere med mange forskelligartede opgaver i en virksomhed, der er drevet af passionerede medarbejdere med faglig stolthed?
På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a jks company en HR Manager. Søger du ledelsesansvar, alsidighed, udvikling og indflydelse i din næste stilling, så håber vi på at høre fra dig.
Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.
Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.
Vil du læse mere om LS Intertank, kan du læse mere her.
Som en del af LS Intertank vil du opleve et tæt sammenhold, hvor hjælpen er nær, hvis udfordringer opstår, og hvor du får plads til at udfolde og udvikle dig personligt og professionelt. Har du ambitionerne og gåpåmodet, får du her alle forudsætninger for at sætte dit aftryk i en anerkendt og veletableret virksomhed.
En stilling med mange muligheder
Som HR Manager bliver du organisatorisk ansvarlig for vores chaufførgruppe. Du får en bred HR-operationel rolle, hvor planlægning af chaufførkapacitet- og udvikling bliver ét af dine fokusområder. Du får personaleledelse af vores Master Driver Manager, som har til ansvar at understøtte og træne vores chauffører samt HR-afdelingens 3 medarbejdere. HR sikrer således planlægning af turnusperiodens chaufførkapacitet, rekruttering samt fastholdelses- og fraværsaftaler. I forstærker den generelle tilknytning og kommunikation med chaufførerne og sikrer, at relevante ansættelsesdokumenter og data altid er opdateret. Derudover vil du være tovholder og beslutningstager på HR-processer i de udenlandske afdelinger med tilhørende samarbejdspartnere.
Du bliver en del af ledergruppen, hvor du får mulighed for at bidrage med ledelsessparring og gode udviklingsideer. I tæt samarbejde med COO og dine ledergruppekolleger har I øjnene rettet imod alle medarbejders trivsel, fastholdelse og organisationsudvikling.
Din hverdag vil altså være præget af alsidighed samt en bred berøringsflade.
Yderligere ansvar:
- Rekruttering af medarbejdere
- Udarbejdelse af HR-årshjul, proces- og funktionsbeskrivelser
- Systematisering og organisering af regler og vilkår for internationale ansættelser
- Afholdelse og udvikling af trivsels-, udviklings- og lønsamtaler
- Et godt onboardingprogram for alle medarbejdergrupper
- Understøttelse og sparring til lederne i organisationen
- SoMe-aktiviteter, herunder udarbejdelse af content til sociale platforme med henblik på at skabe awareness samt styrkelse af Employer Branding
- Vedligeholdelse af HR-system samt nytænkning af eksisterende systemer og værktøjer
- GDPR
Hvad kommer du med?
For at få succes i stillingen har du et forretningsorienteret mindset og ledelseserfaring, og du kan lide at påtage dig mange forskellige opgaver. Som person er du nærværende, vedholdende, passioneret og en god kommunikator.
Du kan komme fra en stilling inden for HR eller en anden relevant funktion, hvor du har været vant til at løse operationelle opgaver inden for eksempelvis planlægning, personaleledelse og eksekvering. Det vigtigste er dit positive mindset, og at du har lyst til at løse driftsorienterede opgaver, samtidig med at du omfavner yderligere opgaver med stort engagement og drivkraft.
Grib muligheden og søg stillingen
Career varetager rekrutteringsprocessen for LS Intertank, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning samt CV via ”søg stillingen”.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Vibeke Winberg, på tlf. 7332 5756.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959188