IT-supporter til salg og kundeservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en stærk teknisk forståelse og elsker du at arbejde med salg og kundeservice? 

Så søger vi lige nu en dygtig supporter, der kan hjælpe vores lille team af engagerede specialister med at skabe ro i vores kunders hverdag.

Hos Gecko laver vi online bookingsystemer som er bygget op af moduler. Det kan derfor tilpasses, så kunden både får alt samlet i ét system og samtidig en skræddersyet løsning. Vi har derfor et af de mest fleksible systemer på markedet, og vores kunder er repræsenteret ved en bred vifte af brancher.

Dig og jobbet
Som person søger vi en der er udadvendt og med sit gode humør og hjælpsomhed bidrager positivt til fællesskabet. Du er en selvstændig, men også samarbejdsorienteret kollega, der arbejder struktureret og kan holde fokus i travle perioder. Dine problemløsningsfærdigheder er fremragende og du evner at identificere kundens forskelligartede problemstillinger, løse dem samt lære fra dig. 

Vi følger vores kunder rigtig tæt, da det er vigtigt for os, at de får succes med systemet. Du vil derfor blive en sparringspartner for dem gennem hele processen fra prøveversion til salget er gået igennem samt den efterfølgende onboarding og fortsatte kundeservice. Det er derfor vigtigt at du har erfaring med kundeservice, har en stærk teknisk forståelse og ikke mindst flair for IT. 

Og så skal du selvfølgelig kunne lide at yde en fantastisk service - både i telefonen og på e-mail. 

Er det noget for dig?
Vi tilbyder en spændende stilling hos et af Danmarks førende brands inden for online bookingsystemer. Her vil du blive en del af et dynamisk og innovativt team på 10 kollegaer med en lang anciennitet.

Som det tætteste link ud til vores kunder, får du også muligheden for at påvirke og bidrage til vores produkters udvikling. Og alt efter dine kompetencer, vil der være mulighed for at opnå selvstændige ansvarsområder. 

Der er tale om en fuldtidsstilling mandag til fredag med en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer samt pension og sundhedsordning. Tiltrædelse snarest muligt.

Nysgerrig?
Lyder det som noget for dig? Så upload dit CV og din ansøgning hurtigst muligt på  www.gecko.dk/job. Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Tue Tønning på +45 2163 3324. 

Vi afholder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Gecko
Gecko Booking & Administration står bag et af Danmarks førende online booking- og administrationssystemer. Vi hjælper dagligt tusindvis af kunder med at holde styr på hverdagen, muliggøre booking, håndtere tilmeldinger og optimere administrative arbejdsgange. Udover meget fleksible, brugervenlige og modellerbare løsninger, akkompagneres vores produkter af kompetent og personlig support. Supporten er en af grundstenene i Gecko og vores kundeskare udgør derfor et hav af forskellige brancher, hvor relationen er langsigtet.

Læs mere på www.gecko.dk 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

GECKO.DK ApS, Silkeborgvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998731

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet