BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at udvikle og sætte struktur på forskelligartede aktiviteter indenfor Asset Management i en stor forsyningsvirksomhed? Kan du se gevinsten ved at arbejde med asset management i drift og vedligehold? Så har vi en spændende nyoprettet stilling som projektleder til dig.
Bliv en del af fremtidens forsyningsselskab
Aarhus skal være CO2-neutral i 2030. Derfor arbejder Kredsløb hele tiden på at udvikle nye løsninger, der gør en forskel for både klimaet og vores kunder. Det skal være nemt at være grøn. Kredsløb implementerer en ny Asset Management strategi, som skal styrke styringen af vores aktiver til gavn for vores kunder såvel som internt.
Programmet er opdelt i fire overordnede spor og vi søger en projektleder enten nyuddannet eller med få års erfaring til det spor, der sikrer implementering af asset management i vores drift og vedligehold. Du får en selvstændig rolle med en bred kontaktflade på tværs af organisationen, da asset management er i startfasen i flere afdelinger. Du får en hverdag, hvor du i tæt samarbejde med vores afdelinger sikrer, at vi lever op til Kredsløbs overordnede vedligeholdelsesstrategier. Du refererer til chefen for Asset Management.
Dine opgaver og succeskriterier
Som projektleder har du ansvar for selvstændigt at drive drift- og vedligeholds-sporet i vores Asset Management program, med sparring og support fra programlederen og i tæt samarbejde med den øvrige organisation.
Målet er at forankre Asset Management bredt, så vi på længere sigt sikrer standardiserede processer- og ensartet anvendelse af systemer og metoder. Du arbejder kontinuerligt med at sikre sammenhæng mellem strategier for Kredsløb, Asset Management og Vedligehold, da det er afgørende at Asset Management indsatsen spiller op imod en fælles målsætning på tværs af vores områder.
Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være at:
· Opsætte implementeringsplaner for vedligeholdelsessporet.
· Drive implementeringsprocessen for vores nye vedligeholdsstrategi.
· Projektlede og definere mål for eget ansvarsområde.
· Løbende inddrage relevante interessenter ift. at implementere initiativer fra strategien
· Afholde workshops og træne personale i vedligeholdsmetoder.
· Supportere driften af vores vedligeholdssystem (IFS).
· Løbende udvikle og implementere relevante værktøjer.
Den ideelle profil
Det er afgørende at du som person har gode kommunikative evner, kan lytte og analysere, da du får en bred berøringsflade og skal sikre implementering af vedligehold på tværs i organisationen. Du tager naturligt initiativ og er vedholdende – også når løsningen ikke ligger lige for. For at få succes i jobbet kræver det desuden, at du arbejder selvstændigt og struktureret, hvor den daglige drift prioriteres højt.
Vi lægger vægt på følgende:
- Du har en videregående uddannelse, f.eks som maskinmester eller ingeniør.
- Du behersker kunsten at lytte, analysere og implementere således at optimeringsindsatsten får gode trivselsvilkår.
- Du har kendskab til vedligeholdssystemer, RCM, reservedelsstyring og planlægning af vedligehold. Herudover er det en fordel hvis du har kendskab/erfaring med ISO55000 serien og Lean.
Kredsløb som arbejdsplads
Hos os får du en varieret og udfordrende hverdag med mulighed for at sætte et reelt og innovativt aftryk på den grønne omstilling i Aarhus. Du får stor indflydelse på dine opgaver og et job med mening, hvor det du laver, påvirker hverdagen for alle, der bor og arbejder i Aarhus Kommune.
Vi er en driftsvirksomhed, så når vi arbejder ambitiøst med vores mål om bæredygtig udvikling af energiforsyning og løsninger inden for cirkulær økonomi, er vi hurtige til at sætte handling bag ordene. Derfor har vi fokus på udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.
Vil du være med i den grønne omstilling?
Så send din ansøgning til os så hurtigt som muligt og senest den 13. september 2023. Vi behandler ansøgninger løbende.
Du er velkommen til at kontakte chef for Asset Management Peter Esbjerg Hejn på 2465 6701, hvis du vil vide mere om stillingen. Forventet tiltrædelse senest den 1. november 2023.
Stillingen er fuldtid og aflønnes efter kvalifikationer. Arbejdssted: Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kredsløb, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://kredslob.career.emply.com/ad/projektleder-til-asset-management/dqzbub/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895267