BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en passion for at koordinere og eksekvere på aktiviteter inden for marketing og kommunikation? Har du masser af energi, og motiveres du af at arbejde på tværs af både organisation, kunder og samarbejdspartnere?
HB Products er en dansk, familiejet virksomhed med hovedkontor i Hasselager, der er specialiseret i udvikling og produktion af sensorer til industriel og kommerciel køling samt til varmepumpeanlæg. Virksomheden har en stærk global markedsposition med distributører i mere end 60 lande og er fortsat i stor vækst.
Netop nu har du muligheden for at blive en del af HB Products kommercielle team som Marketing & Communications Coordinator, hvor du blandt andet via god koordinering, kommunikation og samarbejde skal sikre at virksomhedens produkter markedsføres effektivt online såvel som offline. Er det dig, der skal med på holdet?
Om stillingen
Som Marketing og Communications Coordinator hos HB Products får du berøring med mange forskellige marketing- og kommunikationsopgaver. Din vigtigste opgaver bliver at bidrage til udviklingen af virksomhedens forhandlere samt sikre, at alle virksomhedens produkter markedsføres effektivt online såvel som offline - både på forhandlernes platforme og på virksomhedens egne kanaler. Ved sidst nævnte, arbejder du tæt sammen med virksomhedens eksterne marketingbureau.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Sikre at virksomhedens produkter markedsføres effektivt internt såvel som eksternt
- Koordinere og implementere marketingaktiviteter i tæt samarbejde med virksomhedens eksterne marketingbureau
- Bidrage til udviklingen af marketingmateriale, herunder blandt andet produktbrochurer, annoncer, og online indhold
- Bidrage til lanceringen eller genlanceringen af produktkategorier samt i udviklingen af markedsplaner
- Udarbejde og levere professionelle præsentationer af virksomhedens produkter til både internt og eksternt brug
- Koordinere, planlægge og aktivt deltage på udvalgte messer i EU
- Løbende dialog med virksomhedens distributører
- Løbende ad-hoc opgaver i teamet
Da du vil deltage på udvalgte messer, skal du være indstillet på, at der vil være rejsedage til og fra lande i EU.
Om dig
Vi forestiller os, at du har minimum to års erfaring fra en lignende stilling i en virksomhed eller har erfaring fra et marketing- eller PR-bureau, hvor du har ageret som projektleder på forskellige projekter internt såvel som eksternt.
Du er en god projektleder, der motiveres af at samarbejde, koordinere og kommunikere på tværs af både organisation, kunder og samarbejdspartnere. Du har en stærk forretningsforståelse og et kommercielt mindset, der gør, at du hurtigt kan sætte dig ind i nye projekter og opgaver. Du har en naturlig nysgerrighed og udfordrer gerne, hvis du opdager noget, der kan forbedres eller gøres anderledes.
Da du vil have mange bolde i luften, formår du at holde overblik og struktur over opgaverne, samtidig med at dit engagement på hver enkelt opgave smitter af på dine omgivelser.
Vi lægger vægt på, at du:
- Er en god projektleder, der trives med forskelligartede opgaver
- Har gode koordinerings-, samarbejds- og kommunikationsevner
- Er åben, udadvendt og proaktiv i mødet med kollegaer, samarbejdspartnere og kunder
- Kan tage ansvar og sikre at deadlines bliver overholdt
- Har et drive for at skabe resultater
- Kommunikerer flydende på dansk og engelsk
Hos HB Products bliver du en del af en dynamisk, innovativ og højteknologisk virksomhed i vækst, hvor frihed under ansvar vægtes højt. Du har engagerede og dygtige kollegaer omkring dig, og med dem har du mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du tilbydes en konkurrencedygtig løn, der matcher dine kvalifikationer.
Herudover kan du se frem til:
- En lækker frokostbuffet hver dag
- Flere årlige personalearrangementer
- Massageordning
- En attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring
Ansøgning og kontakt
Career varetager rekrutteringen for HB Products. Hvis det lyder til at være noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning samt CV. Vi indkalder løbende til samtale og tager stillingen ned, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef, Jeanette Møller Demuth, på tlf. 3085 1293, eller kontakte Researcher, Frederikke Brokmann, på telefon 3085 1289.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926125