BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du præge udviklingen af forretningsprocesser i Forsvarsministeriets koncern? Er du skarp på detaljerne, og samtidig i stand til at bevare helhedsperspektivet? Så er det dig, vi søger som ekspert til vores forretningsprocesafdeling.
Om os
Du er en vigtig del af vores dynamiske og dedikerede Forretningsprocesafdeling. Her vores primære opgave at udarbejde processer, regelsæt og retningslinjer, der sikrer ensretning og effektiv styring af materielvedligehold på tværs af hele Forsvaret.
Vi sikrer, at processer og forvaltningen er tidsvarende, præcis og fuldt ud understøtter forretningsbehovene. Vi stræber altid efter at have fingeren på pulsen og at være opdateret om, hvad der sker i hele organisationen. Dette giver os en unik mulighed for at identificere behov, udfordringer og muligheder for forbedring på tværs af forskellige områder.
Vi er en central del af organisationen og har en stor organisatorisk snitflade, hvor vi deltager aktivt i tværgående projekter og arbejdsgrupper.
Vores ansvarsområde spænder bredt og berører mange vigtige forretningsprocesser.
I Materielstamdataprocessektionen stiller vi skarpt på processer, der vedrører masterdata. Teamet består af syv personer, der alle vægter samarbejde og faglighed højt og samtidig drager omsorg for hinanden.
”Hverdagen er travl og spændende, og der er aldrig to dage der er ens. Fagligheden er høj, og vi er gode til at sparre på tværs. På trods af travlhed er der altid overskud til grin og smil i sektionen.”
Betina Poss, Medarbejder i sektionen.
Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver er at:
• Udvikle og optimere processer for masterdata
• Udarbejde og vedligeholde forvaltningsgrundlag, herunder forretningsprocesbeskrivelser
• Biddrage til udvikling og implementering af nye funktionaliteter i SAP
• Opstille og gennemføre procescontrolling i koncernen
• Planlægge og gennemføre tilstedeværelses- samt online uddannelser inden for masterdata
• Sikre erfaringsudveksling og -formidling i hele koncernen
Hvis ovenstående virker overvældende, så bare rolig - vi er et fagligt stærkt team, der nok skal hjælpe med at få klædt dig godt på til at kunne løse dine arbejdsopgaver.
Vi arbejder til tider i et højt tempo, men vi forstår også vigtigheden af fleksibilitet og balance mellem arbejde og privatliv. Derfor tilbyder vi gode muligheder for hjemmearbejde og fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse.
Dit faste arbejdssted er enten i Ballerup eller Brabrand efter dit ønske.
Om dig
Du har erfaring med masterdata/stamdata og MM modulet i SAP eller lignende. Du har en indgående viden omkring forretningsprocesser, herunder kendskab til ERP systemet SAP. Du er vant til at formidle eller er nysgerrig på at udvikle dine kompetencer på dette område.
Du trives i en verden, der konstant er i forandring, hvor hver dag byder på nye udfordringer og muligheder. Du er en imødekommende person, der nyder at arbejde sammen med mange mennesker og samtidig er i stand til at drive opgaver i mål selvstændigt.
Du tager ejerskab for dine opgaver og inddrager relevante interessenter i din opgaveløsning. Samarbejde, vidensdeling og formidling kommer naturligt til dig, og du ser løsninger, der fungerer på tværs af organisationen.
Ansættelsesvilkår
Stillingen besættes efter protokollat til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet.
Stillingen er indplaceret i løngruppe 4, som omfatter kaptajner og kaptajnløjtnanter.
Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte eller overenskomstansatte officerer i Forsvaret.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Kontakt & ansøgning
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chef for Materielstamdataprocessektionen, Ida Bjørlig på 24450412.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Karin Dupont på 3266 5188.
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis snarest og senest 27. februar 2024. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
Om Myndigheden
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste – Brabrand, Sødalsparken , 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993879