Økonomimedarbejder hos FK DANMARK

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med debitor og kreditorbogholderi, så er det dig vi søger.

FK Danmark søger lige nu en medarbejder på fuldtid som kan varetage hele bogholderiet. Arbejdsopgaverne du vil få ansvar for er bl.a.: 
- bogføring og fakturering i Business Central 365
- opfølgning af debitorer
- daglig kontakt med kunder
- betaling til kreditorer
- bankafstemning
- ad. hoc. opgaver.

Vi søger en medarbejder med kendskab til bogføring. Du skal ikke kunne alt, da du også ville blive oplært. Derudover søger vi en der er:
- God til Excel og nye systemer
- Gerne erfaring med NAV eller Business Central 365 (ikke krav)
- Er serviceminded
- Glad for at arbejde selvstændig 
- Giver gerne en hjælpende hånd

Løn efter kvalifikationer. 

Lyder det som noget for dig, så send en kort ansøgning og CV til an@fkd-aps.dk.

Ansættelse er hurtigst muligt, vi indkalder løbende til samtaler. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FK Danmark ApS, Blomstervej, 8381 Tilst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: an@fkd-aps.dk

Telefonisk: 44121033

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838143

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet