Produktion af Medicinske udstyr

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Projektmedarbejder til projektstyring og projektudvikling:
Har du erfaring som projektleder og et kommercielt mindset? Evner du at koordinere tilsyn, holde projektmøder, opstart nye produktionslinjer, rådgivere, underleverandører og myndigheder? Og er du en holdspiller, der interesserer sig for cirkulær økonomi og bæredygtighed? Så er det dig, vi leder efter.

Projektafdelingen:
Projektafdelingen arbejder med projektudvikling samt interne og eksterne produktion opgaver. Du kan derfor forvente, at en del af din arbejdstid foregår i udlandet med koordinerende tilsyn og produktions møder med underleverandører og offentlige myndigheder.

Vi arbejder primært ud fra hovedkontoret ved vores produktionsfaciliteter i Aarhus (Brabrand), hvor du vil have kontor, men også tæt på produktionsanlæg. 

Aldrig alene
Vi har et tæt samarbejde med vores salgs- og driftsafdelinger, der også har base på Rosbjergvej i Brabrand.

Eksempel på opgaver:

  • Opgradere, udvide eksisterende eller projektere og opføre nye produktionsanlæg.
  • Opsøgende projektudvikling og projektsalg inden for vores forretningsområde.

Eksempler på arbejdsområder

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke altafgørende. Til gengæld ser vi gerne, at du har erfaring med PPE produkter samt interesse for flere af følgende arbejdsområder:
  • Projektledelse – herunder styring af underleverandører.
  • Maskin teknik, herunder forbedring og udvikling af nye produkter.
  • Miljø– genanvendelse og bæredygtighed.
  • Udarbejde og beregn salg
  • Forhandlingsteknik og købmandskab – indkøb af underleverandørydelser.
  • forhandling og udarbejdelse af aftalegrundlag

Du behøver ikke at kunne sættes flueben ved alle ovennævnte arbejdsområder. Din interesse for bæredygtighed gør, at du har fokus på at gøre cirkulær økonomi til en god forretning. Så kan du sætte hak ved et par stykker, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning. Har du det rette DNA, så former vi stillingen efter dine kvalifikationer.

Vi tilbyder
Vi kan tilbyde sundhedsforsikring og løn efter kvalifikationer. Og selvfølgelig sørger vi for at hjælpe dig ind i din nye rolle. Når vi kommer med forslag, er der ikke langt fra beslutning til handling. Internt har vi et rart kollegialt fællesskab, hvor det er naturligt, at vi hjælper hinanden. Eksternt har vi har et godt og konstruktivt samarbejde med vores kunder og samarbejdspartnere.

Din ansøgning
Kan du se dig selv i ovenstående job, så hører vi meget gerne fra dig. Vi holder samtaler løbende og tager stillingsopslaget ned igen, når vi har fundet vores nye kollega.

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.emsmedical.dk, og har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte CEO, David på telefon 5271 4444 eller på mail: dg@emsfarma.com.

Send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via email.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

EMS Medical ApS, Rosbjergvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987095

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet