BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Salgsassistent - med lyst til kundekontakt
Vi søger en dygtig og engageret salgsassistent til vores salgsteam i Aarhus. Du skal, sammen med vores øvrige salgsteam, være med til at sikre, at vores kunder altid møder et højt og stabilt serviceniveau.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Arbejde i CRM- og bookingsystem
- Udarbejdelse og fremsendelse af tilbud
- Sidde i frontline på vores telefoner
- Arbejde med egne kunder og ansvarsområder
- Være bindeled imellem vores kunder og vores driftsafdeling
Din baggrund:
- Du må gerne komme med en baggrund inden for salg og service, f.eks. hotel- og restaurationsbranchen eller rejsebranchen
- Du taler og skriver dansk, og kan begå dig på engelsk
- Du har evnen til at holde overblikket i en travl hverdag
- Du skal være erfaren bruger af Office pakken og ikke være bange for at lære nye systemer
Som person skal du trives i en, til tider travl hverdag, der både indeholder rutine- og udviklingsopgaver. Du skal have evnen til at skabe positiv energi blandt både kunder og kollegaer.
Vi bestræber os på en åben og ærlig dialog i hverdagen og sætter en ære i at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi værdsætter initiativet og tror på at vi sammen står stærkere. Vi sætter pris på din indsats og der er rig mulighed for at vokse i stillingen.
Det er ikke et krav du har branchekendskab.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
VIKINGBUS, Kanalholmen, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940551