Sekretær

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sekretær til Aarhus Friplejehjem Helheden

Er du servicemindet og god til at samarbejde i mange forskellige relationer? Og trives du med mange forskelligartede opgaver?

 

Aarhus Friplejehjem Helheden søger en sekretær med løn- og bogføringserfaring til at varetage administrative opgaver på hjemmet.

Hjemmet åbnede i juni 2023, og vi er stadig i opstartsperioden, hvor der er rig mulighed for at byde ind med gode ideer, erfaringer og viden i mange forskellige typer opgaver og bidrage til at skabe hjemlighed og trivsel for vores beboere.

Dit ansvar og dine opgaver

At være sekretær på Aarhus Friplejehjem Helheden vil ud over kontakten til både beboere og kollegaer byde på en bred vifte af forskellige opgaver. Du bliver en central person, som har et stort medansvar for at hverdagen fungerer, og dine opgaver vil blandt andet være:

  • At passe receptionen/omstillingen og tage godt imod alle, som kommer i receptionen
  • At oprette nye medarbejdere i lønsystemet og holde data ajour
  • Administration i forbindelse med indflytning og fraflytning af beboere
  • Bogføring i bank og andre systemer
  • Sagsbehandling herunder dagsordner og referater fra ledermøder, MED-møder, beboer- pårørenderåds møder mm
  • Opdatering af hjemmeside og sociale medier, eventuelt i samarbejde med andre medarbejdere.
  • Øvrige ad hoc administrative opgaver fx løn- og personaleadministration, referater, skemaer m.v.

Hjemmet er en del af Danske Diakonhjem, og vi arbejder tæt sammen med forskellige konsulenter på hovedkontor i Vejle inden for løn, bolig og regnskab, hvor der altid er hjælp og sparring at få, ligesom du også vil få andre sekretær-kollegaer fra andre diakonhjem som sparringspartnere.  

Vores forventninger til dig

Vi søger en person, som er serviceminded og imødekommende, og som er god til at samarbejde i mange forskellige relationer. Du er fleksibel, struktureret, selvstændig, ordentlig og detaljeorienteret, og du har overblik og kan bevare roen i hverdagen, også når det hele går stærkt. Du sætter stor pris på at kommunikere og have kontakt med andre mennesker.

Vi forventer, at du har nemt ved IT og teknik, og at du har en relevant kontoruddannelse og/eller erfaring med lignende opgaver, herunder at du:

  • Har erfaring med brug af lønsystem, gerne KMD
  • Har god talforståelse og erfaring med bogføring
  • Er en tydelig og god kommunikator både på skrift og i tale.  

Vi tilbyder

Vi tilbyder en enestående mulighed for dig, der vil være en del af et nyt moderne friplejehjem og bidrage til at gøre hjemmet til et godt sted at leve og en god arbejdsplads, hvor vi møder mennesker med tillid og imødekommenhed, så alle føler sig velkomne på hjemmet.

Du vil få stor selvbestemmelse på egen arbejdsdag og dermed et stort ansvar for at relevante opgaver bliver løst på hjemmet. Vi vil have fokus på faglighed og udvikling, og der vil være åbenhed og plads til idéer og initiativer, ligesom du får mulighed for at lære og udvikle dig som menneske og fagperson.

Vi deltager alle i måltidsfællesskabet, og hjemmet vil bære præg af ledelse i øjenhøjde og en uformel omgangstone, hvor vi alle har ansvaret for den gode stemning.

 

Vi håber, du har lyst til at være en del af hjemmet, og glæder os til at modtage en ansøgning fra dig.

 

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på 30-37 timer pr. uge og vil fortrinsvis være placeret i dagtimerne. Aften og weekend kan forekomme i mindre grad i forbindelse med fællesarrangementer.

Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte forstander Mette Kayerød Jochumsen på tlf. 30 52 73 71 eller mail: mekj@diakon.dk

Ansættelsessted er Aarhus Friplejehjem Helheden, Ele Kai Sass’ Gade 4, 8220 Brabrand.

Tiltrædelse: 1. januar 2024

Ansøgningsfrist: 21. november 2023. Vi indkalder løbende til samtale, så send os din ansøgning snarest muligt.

Ansøgningen med relevante bilag sendes via link her fra siden.

 

Om Aarhus Friplejehjem Helheden

Aarhus Friplejehjem Helheden er en del af Danske Diakonhjem, og vi har en holdning til omsorg, som tager afsæt i, at det enkelte menneske er unikt og værdifuldt. Vi respekterer andres holdninger, meninger, værdier og levevis, og vi giver plads til livsglæde, medindflydelse og engagement for beboere, pårørende, frivillige og medarbejdere. 

Vores profil er et HJEM med hjertevarme og stjernestunder til alle tider, og et HJEM, hvor alle har lyst til at være og leve livet. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor din trivsel såvel som beboernes er det vigtigste, og vores værdier går hånd i hånd med fagligheden.

Danske Diakonhjem er landets største ikke-kommunale aktør inden for plejehjem og friplejehjem, og organisationen driver 45 hjem og godt 3.000 medarbejdere. Danske Diakonhjem arbejder non-profit, og målet er at levere hjemlig, hjertevarm og respektfuld pleje og omsorg.

Læs mere om Aarhus Friplejehjem Helheden: https://www.aarhusfriplejehjem-helheden.dk/

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Friplejehjem Helheden, Else Kai Sass' Gade, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935304

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet