Serviceminded koordinator til Driftservice hos Ole Larsen i Brabrand

dato

Leder du efter en stilling, hvor du befinder dig i knudepunktet mellem kunder og driften? Trives du med problemløsning og er serviceminded?

Passer ovenstående på dig, er du muligvis vores nye kollega i Driftservice. Vi leder efter en ny kollega, som vil hjælpe os med at få samspillet mellem drift, kunder og medarbejdere til at spille sammen i en større enhed, og som elsker at løse udfordringer.

Arbejdsopgaver:

  • Kommunikation med kunder, disponenter, chauffører og terminalmedarbejdere.
  • Håndtering af vareskader • Reklamationer på leveringer og varer
  • Opsporing af bla. forsvunden gods
  • Koordinering af forespørgsler på leveringer
  • Være med til at sikre høj kvalitet i vores drift gennem kommunikation og leveperformance
  • Opfølgning på interne processer og hele tiden sørge for de er så optimeret som muligt

I denne stilling vil du blive et centralt bindeled i vores drift, hvor du har mange forskellige berøringsflader. En typisk arbejdsdag er aldrig ens, da man som oftest ikke kan forudse hvad driften byder på i løbet af dagen. Det bliver derfor din opgave at hjælpe med at udrede og imødekomme de ændringer og udfordringer, som opstår.

Om dig:

  • Du trives i og kan holde hovedet koldt i et hektisk miljø, hvor tempoet oftest er højt
  • Formår at tage ansvar og selvstændige beslutninger, men også arbejde som et team
  • Være løsningsorienteret og have forretningssans
  • Er struktureret, detaljeorienteret og har flair for tal, da det er et grundlag for arbejde i vores systemer
  • Har en positiv attitude og forstår vigtigheden af god kommunikation i et samarbejde
  • Du skal du være omstillingsparat og serviceminded
  • Det er en fordel hvis du har arbejdet enten inden for transportbranchen eller med lignende opgaver tidligere men det ikke et krav
  • Der er en lille detektiv gemt i maven, hvor du nyder at opklare drift udfordringer på baggrund af til tider sparsomme informationer. Dette kan være alt fra en forsvunden palle med varer til det du hører hen over bordet i vores disponentafdeling.

Vi Tilbyder:

  • Ansættelsesforhold under overenskomst
  • En plads i et hyggeligt team på seks mennesker.
  • Diverse personaletiltag, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening, frokostog massageordning, sociale arrangementer, familie-/børnedage m.m.
  • Muligheder for udvikling og kompetenceløft
  • Muligheder for at sætte sit eget aftryk i en voksende virksomhed – her er der altid interesse for nye idéer!
  • Du får en plads i en dynamisk virksomhed med gode kolleger og med en uformel omgangstone. Vi er knap 35 ansatte funktionærer samt ca. 300 timelønnede inkl. afløsere.

Det praktiske:

Vi tilbyder en fast stilling med 37 timer om ugen. Mødetid: Mandag til torsdag 8:00-16:00, fredag 08:00- 15:30.

Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Ansættelsessted: Vores hovedkontor i Brabrand på Dalgårdsvej 7.

Ved spørgsmål til stillingen så kontakt Chef for kundeservice Marlene Rudgaard på e-mail mnr@olelarsen.dk eller telefon 60207058.

”Ole Larsen er en af Danmarks førende fødevaretransportvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK. Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, et tæt fællesskab, og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi har en resultatorienteret og handlingsorienteret kultur med fokus på nytænkning. Medarbejderne er den vigtigste ressource, hvilket stiller krav til medarbejderne, men giver også muligheder for udvikling og ansvar i jobbet.”

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ole Larsen Transport A/S, Dalgårdsvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8d78d71b-a674-4e5b-a216-9b383bdec042

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet