BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
Vi bor lige i hjertet af det mangfoldige Gellerup, hvor vores borgere består af både etniske danskere, en bred gruppe af andre etniske minoriteter, sociale og psykisk sårbare – og det skaber en bred vifte med spændende faglige og personlige opgaver og udfordringer. Vi har en rigtig god samarbejdsånd med ansvar og medindflydelse, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden.
Vi er et stærkt og godt team og har en dynamisk hverdag, som hver dag kalder på, at vi er omstillingsparate, fleksible, modige og intuitive og det lykkes vi rigtig godt med her i Gellerup, hvor alle er gode til at tage det medansvar som det kræver for at sikre høj faglig kvalitet, kontinuitet hos borgerne og ikke mindst trivsel i teamet.
Vi er et stærkt og tværfagligt team bestående af ufaglærte, Social- og sundhedshjælpere, Social- og sundhedsassistenter, en ressourcekoordinator, to udekørende terapeuter, 2 udekørende sygeplejersker, samt en kompetenceudviklende ergoterapeut og en kompetenceudviklende sygeplejerske/viceleder. Vi arbejder tværfagligt og rehabiliterende, sammen med borgerne og deres pårørende, omkring kerneopgaven.
Vi vægter et sundt og nærende arbejdsmiljø, og derfor har vi meget fokus på den psykologiske tryghed, hvor tillid, åbenhed og læring er i centrum. Vi ser hele team Gellerup som et samlet hold, hvor alle spiller en vigtig og afgørende rolle for teamet, og derfor er vores mission at være tæt på vores medarbejdere gennem synlighed og dialog.
I hjemmeplejen varetager du overdragede sygeplejeydelser samt pleje- og praktisk hjælp til borgere i eget hjem. Der tilbydes kompetenceudvikling ifm. overdragede sygeplejeydelser og der er altid mulighed for at søge sparring hos kollegaer.
Vi arbejder med udgangspunkt i forløbsmodellen, hvor du bliver en vigtig medspiller. Du vil blive tilknyttet som forløbsansvarlig i nogle af de varige forløb, så du skal evne at være problemløsende, rådgivende og vejledende, i forhold til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
Du skal kunne arbejde med mange bolde i luften, kunne bevare roen, overblikket og tænke kreativt i forhold til at skabe de gode løsninger til gavn for borgerne.
Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt med weekendvagt hver 3. weekend.
Kandidatens profil:
- Er uddannet social- og sundhedsassistent
- Har gennemslagskraft, overblik og er fagligt funderet
- Godt humør
- Har en rehabiliterende tilgang
- Er nysgerrig på sundhedsfaget og vil bidrage til vores udvikling- og læringskultur .
- Bidrager til et positivt arbejdsmiljø i teamet
- Bruger din faglighed og kompetencer til at skabe effektive løsninger.
- Gerne kendskab til dokumentationssystemet CURA og Fælles sprog 3
- Kørekort nødvendig.
Derfor skal du vælge os:
- En arbejdsplads med højt til loftet
- Et stærkt tværfagligt team
- En arbejdsplads med fokus på positiv og god kommunikation.
- Vi har et sundt og godt arbejdsmiljø med opmærksomhed på hinanden.
- Et spændende job med mange udfordringer og medansvar
- En engageret, selvstændig og fleksibel personalegruppe og gode kollegaer
- Løbende kompetenceudvikling
Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen er et barselsvikariat, og ønskes tiltrådt 01.10.24 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til : Leder Sine Jürgensen 24921445 mail: Sinju@aarhus.dk
Ansøgning:
Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 16.08.24.
Vi forventer at afvikle jobsamtaler løbende.
I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen. (obligatorisk afsnit)
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet. (obligatorisk afsnit)
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:
Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Gudrunsvej 80, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6076489