Talstærk kontorassistent søges I Brabrand

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren kontorassistent med stærke færdigheder inden for bogholderi? Så har vi en spændende mulighed for dig i en lille produktionsvirksomhed.

Vi søger en dedikeret og dygtig kontorassistent til at varetage bogholderiopgaver og bidrage til den daglige drift for virksomheden.

👉Genvej til at søge stillingen, klik her og send dit CV👈


Arbejdsopgaver

  • Håndtering af daglige bogføringsopgaver, herunder fakturering, registrering af indgående og udgående fakturaer samt opfølgning på betalinger.
  • Afstemning af kontoudtog og banktransaktioner.
  • Assistering med momsregnskab og indberetninger.
  • Bidrage til lønadministration og -behandling.
  • Almindelig administrativ support, herunder besvarelse af telefonopkald og håndtering af korrespondance.


Faglige Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab eller administration.
  • Minimum 4 års erfaring med bogholderi og regnskab.
  • God forståelse for grundlæggende bogføringsprincipper og -procedurer.
  • Erfaring med brug af regnskabsprogrammer samt kendskab til MS Office-pakken.
  • Nøjagtighed og en øje for detaljer.
  • Evnen til at arbejde både selvstændigt og i teammiljøer.
  • Gode kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt.


Særlige forhold

  • En unik mulighed for at blive en del af en lille produktionsvirksomhed og virkelig påvirke succes for virksomheden.
  • Plads til faglig udvikling og muligheder for at vokse med virksomheden.
  • Et tæt samarbejde med kollegaer og en positiv arbejdsatmosfære.
  • En løn og ansættelsesvilkår, der afspejler din erfaring og indsats.


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-VVK-U6600".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926029

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet