Teknik og Miljø søger en ejendomsadministrator, jurist eller huslejenævnsmedarbejder til Ejemdomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknik og Miljø, Ejendomme søger en ny kollega med høj faglighed. 

Afdelingen varetager bl.a. administration af kommunens boligudlejningsejendomme, erhvervslejemål, administrationsbygninger og ejendomme i udviklingsområder samt salg af ejendomme. Desuden bortforpagtning af arealer til landbrug og anden anvendelse. Afdelingen har også ansvaret for kolonihaveområdet og for kommunens betondækningsgrave.

Om jobbet
Du kommer til at indgå i et team på i alt 10 dedikerede medarbejdere, som alle indgår i samarbejder på tværs af kommunens mange øvrige afdelinger. Afdelingen bliver en del af den nye, spændende forvaltning i Teknik og Miljø, Aarhus Ejendomme, som bliver etableret den 1. januar 2024 i forbindelse med sammenlægning af kommunens forskellige bygningsafdelinger. I forbindelse med sammenlægningen får afdelingen nye opgaver og tilføres flere medarbejdere.

Foruden samarbejdet med kommunens øvrige afdelinger, vil du få kontakt til eksterne samarbejdspartnere og borgere.

Dine opgaver vil over tid være fordelt nogenlunde ligeligt på følgende to hovedarbejdsområder:

Boligudlejning

  • Udlejning af lejeboliger, herunder kontraktudarbejdelse, kontakt til lejere og viceværter, tilrettelæggelse af ind- og fraflytningssyn samt udarbejdelse af flytteafregninger og forbrugsregnskaber.
  • Selvstændig håndtering af rykkerprocedurer, fogedretssager og behandling af evt. klagesager.

Øvrige opgaver relateret til administration af fast ejendom

  • Erhvervsudlejning, bortforpagtning af arealer, salg af fast ejendom, aftaler om lokaler på institutioner m.v.

Hvem er du?

Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og har godt kendskab til arbejdet med administration af fast ejendom og særligt lejeretsområdet.

Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt og med en høj faglighed er i stand til på egen hånd at afslutte dine opgaver. Du får en afvekslende hverdag, hvor opgavetyperne er mange, og hvor gode kollegaer er indstillet på at hjælpe. 

Optimalt set kommer du fra en stilling, hvor du har arbejdet indgående med bolig-/erhvervsudlejning, kontraktindgåelser samt evt. salg af fast ejendom. Det kan f.eks. være som ejendomsadministrator, jurist, medarbejder i et huslejenævn eller lignende.

Det er vigtigt, at du har lyst til og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker (lejere, kolleger fra andre afdelinger og faggrupper, borgere m.m.).

Personlige kompetencer, der forudsættes

  • Du kan håndtere en kompleks hverdag med mange sideløbende opgaver.
  • Du kan agere selvstændigt og er serviceorienteret.
  • Du kan på baggrund af din erfaring og/eller uddannelse hurtigt identificere relevante muligheder og løsningsmodeller.
  • Du er struktureret og har gode kommunikationsevner.
  • Du har gode samarbejdsevner og er god til at indgå i relationer både eksternt og internt i en tværfaglig organisation.
  • Du har gåpåmod, godt humør og er en god kollega.

Vil du med på holdet?

Så tryk på ansøgningsknappen nedenfor og send os ansøgning og CV senest den 5. november 2023. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Forventet jobstart: Hurtigst muligt.

Den ugentlige arbejdstid er normeret til 37 timer med flexordning.

Ansættelsesområdet er Aarhus Kommune og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem KL og den relevante fagorganisation. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

Vil du vide mere om jobbet, kan du kontakte afdelingsleder Peter Chr. Trolle på tlf. 2920 8627 eller mail pct@aarhus.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi forventer at holde samtaler i uge 45-46 i 2023.

Læs mere om Teknik og Miljø, hvad du kan forvente af rekrutteringsprocessen.  Bliv en del af Teknik og Miljø (aarhus.dk) 

Om os
Teknik og Miljøs kerneydelse er, at understøtte de politiske mål og levere god service og bæredygtige rammer på bygnings- og ejendomsområdet.

Aarhus Kommunes samlede ejendomsportefølje er på godt 2 mio. kvadratmeter. Den spænder vidt, fra boligejendomme, administrationsbygninger, skoler, daginstitutioner, plejecentre, til kultur- og fritidsbygninger mv.
 
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5927155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet