Leder du efter en stilling, hvor problemløsning, kommunikation og service er alt afgørende? Du er knudepunktet mellem kunder og driften, og måske har du gemt en lille detektiv i maven?
Passer ovenstående på dig, er du muligvis vores nye kollega i Driftservice. Vi leder efter en ny kollega, som vil hjælpe os med at få samspillet mellem driften, kunderne og medarbejderne til at gå op i en højere enhed. Vi har stor fokus på service, og vi elsker at løse udfordringer.
Arbejdsopgaver
• Kommunikation med kunder, disponenter, chauffører og terminalmedarbejdere
• Håndtering af vare – og materielskader
• Opsporing af bla. forsvunden gods
• Reklamationer på leveringer
• Koordinering af forespørgsler på leveringer
I denne stilling vil du blive et centralt bindeled mellem vores drift og vores kunder, hvor du har mange forskellige berøringsflader. En arbejdsdag hos os er aldrig ens, da man som oftest ikke kan forudse, hvad driften byder på i løbet af dagen. Det bliver derfor din opgave at hjælpe med at imødekomme og løse de udfordringer, som opstår.
Om dig:
• Du trives i et hektisk miljø, hvor du kan holde hovedet koldt, da tempoet som oftest er højt
• Formår at tage ansvar og selvstændige beslutninger, men også indgå i et team
• Være løsningsorienteret og have forretningssans
• Er struktureret, detaljeorienteret og har flair for tal, da det er et grundlag for at arbejde i vores systemer
• Har en positiv attitude og forstår vigtigheden af god kommunikation i et samarbejde
• Du skal være klar til at løse ad-hoc opgaver og være serviceminded
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet inden for transportbranchen eller med lignende opgaver tidligere, men det er ikke et krav
• Vi ser gerne, at du har en ”lille detektiv gemt i maven”, da du skal have interesse for at opklare udfordringer på baggrund af sparsomme informationer
Vi tilbyder:
• Ansættelsesforhold i overensstemmelse med overenskomst
• Plads i et hyggeligt team på fem medarbejdere
• Diverse personaletiltag – pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening, mulighed for frokost- og massageordning, sociale arrangementer, familie-/børnedage m.m.
• Muligheder for udvikling og kompetenceløft
• Muligheder for at sætte sit eget aftryk i en voksende virksomhed – her er der altid åbent for nye idéer
• Du får en plads i en dynamisk virksomhed med gode kolleger og med en uformel omgangstone
• Vi er knap 35 ansatte funktionærer samt ca. 300 timelønnede inkl. afløsere
Det praktiske:
• Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.
• Mødetid: mandag til torsdag kl. 08:00-16:00 og fredag kl. 08:00-15:30.
• Tiltrædelse snarest.
• Der er tale om en tidsbegrænset stilling med forventelig udløb i 4. kvartal 2025.
• Ansættelsessted: Vores hovedkontor i Dalgårdsvej 7, 8200 Brabrand
Ved spørgsmål til stillingen kontakt: Driftservice Chef, Marlene Rudgaard på e-mail mnr@olelarsen.dk eller telefon 60 20 70 58.
”Ole Larsen er en af Danmarks førende fødevaretransportvirksomheder med fokus på transport af temperaturregulerede fødevarer i DK.Vi er en familieejet virksomhed med en stærk holdånd, et tæt fællesskab, og vi sætter altid mennesket i centrum. Vi har en resultatorienteret og handlingsorienteret kultur med fokus på nytænkning. Medarbejderne er den vigtigste ressource, hvilket stiller krav til medarbejderne, men giver også muligheder for udvikling og ansvar i jobbet."
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ole Larsen Transport A/S, Dalgårdsvej, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127288