Bliv lageransvarlig med fokus på salg og indkøb i Trekantområdet

dato

På vegne af vores kunde i Trekantområdet, søger vi en proaktiv og engageret medarbejder, som trives i en allround rolle inden for lager, indkøb og salg. Her vil du blive en central del af teamet i Danmark, hvor samarbejde og ansvar går hånd i hånd. Lyder det som noget for dig? Så læs med her!

Om virksomheden
Virksomheden leverer komplette løsninger af både mobile og stationære maskiner til affalds- og genbrugsbranchen. Med over 25 års erfaring inden for salg og servicering af entreprenørmaskiner til skrot-, genbrugs- og materialehåndteringsbranchen har de etableret sig som en førende aktør i Norden. Hovedkontoret er beliggende i trekantområdet, med gode til-/frakørselsforhold, og sammen med nogle af verdens førende leverandører tilbyder de fremtidens løsninger til materiale- og genbrugsbranchen.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som lageransvarlig vil du bl.a. beskæftige dig med:

  • Salg af reservedele, herunder proaktivt salg og kampagneaktiviteter
  • Ordremodtagelse, plukning, transportbooking og fakturering
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Indkøb af reservedele og forsyninger
  • Modtagelse og kontering af leverandørfakturaer
  • Lagerstyring, herunder lageroptælling, vedligeholdelse af artikler og truckkørsel
  • Budgetansvar for reservedelsområdet

Du vil løbende have kontakt med, og rapportere til, den nordiske ledelse med fokus på samarbejde i et nordisk perspektiv. Derudover vil du sikre, at aktiviteter og rutiner følger virksomhedens forretningsplan for at opnå virksomhedens målsætninger.

Din ekspertise og personlighed
Vi søger dig, der:

  • Er en ægte teamplayer og trives med at samarbejde på tværs af afdelinger og lande
  • Har erfaring med lagerhåndtering, salg og indkøb
  • Arbejder struktureret og kan håndtere både de store linjer og de små detaljer
  • Behersker engelsk flydende, både mundtligt og skriftligt (krav)
  • Har kendskab til tysk (ønskeligt, men ikke et krav)
  • Har truckcertifikat eller er villig til at tage det

Du tilbydes:

  • En alsidig stilling med stort ansvar og mulighed for udvikling
  • Et stærkt nordisk samarbejde med fokus på faglig sparring og gode resultater på tværs af organisationen
  • Konkurrencedygtige vilkår og et stærkt kollegialt fællesskab

Vi ser frem til at høre fra dig!
Rekrutteringsprocessen varetages af Career, og vi håber, at stillingen har fanget din interesse. Da stillingen vil blive besat, når den rette kandidat er fundet, opfordrer vi dig til at sende dit CV og din ansøgning allerede i dag.

Hvis du har spørgsmål, som ikke fremgår af stillingsopslaget, er du altid velkommen til at kontakte chefkonsulent, Kjeld Nedergaard, på tlf. 2962 6811.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV'er via e-mail.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157158

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet