Vil du være projektkoordinator for en professionel afdeling med domicil i Aarhus, hvor udvikling, optimering samt fokus på kunden er en naturlig del af hverdagen? Kan du planlægge og prioritere dine opgaver effektivt, og vil du være med til at skabe resultater i en fremsynet og anderledes virksomhed, så har vi en spændende stilling til dig.
Om os
Supply Chain Divisionen(SCD) er en del Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse(FMI), hvis formål er at forsyne de danske soldater.
Ledelsesstøttesektionen består af 15 medarbejdere. Vi er ansvarlige for en effektiv løbende ressourcestyring i relation til interne samarbejdspartnere (SCD afdelinger og sektioner) og eksterne samarbejdspartneres behov.
Sektionen varetager en koordinerende og samlende funktion for SCD, og sikrer derigennem hensigtsmæssig tværgående kommunikation, opgavestyring og udvikling. Sektionen forvalter herigennem den overordnede styring og ledelsesrapportering vedrørende FMIs decentrale lønsum, administrative driftsomkostninger og materielerhvervelse, herunder budgettering, opfølgning på prognoser, understøttelse af decentral lønsumsstyring i SCD samt udvikling af hensigtsmæssige styringsværktøjer. Desuden har sektionen ansvaret for koordineringen af Etablissement behov i SCD med Etablissement- og Terræn Kommandoen (ETK).
Om stillingen
I Driftselementet vil du indgå i et lille team, hvis fokus er på ledelsesstøtte og den økonomiske side af driften. Vores opgave er at udarbejde rapportering på økonomi, etablissement og HR til alle niveauer i organisationen og gennemføre tværgående koordination ved større analyser i samarbejde med det øvrige FMI.
Du vil få ansvaret for at:
- Forestå SCD sagsbehandling og koordinering ved større byggesager.
- Foretage indsamling af data til en standardiseret ledelsesinformation i sektionens ansvarsområde byggesager og ETAB vedligehold.
- Kontrol af de eksisterende huslejeomkostninger og forventningsafstemning med ETK.
- Etablere samarbejde mellem FMI og ETK om lagerkapaciteten i Forsvaret.
- Gennemføre analyser af SCD lagerkapacitet og løsningsmodeller af mangler.
Om dig
Du har en akademisk baggrund som ingeniør, cand.merc., eller en anden relevant akademisk uddannelse.
Erfaring med projektarbejde er en fordel, men ikke et ubetinget krav.
Du er en initiativrig resultatskaber, som kan bevare overblikket, mens der håndteres både kortsigtede og langsigtede problemstillinger. Derudover er du metodisk, og arbejder effektivt og målrettet med de deadlines, der er givet. Det forventes, at du kan arbejde målrettet med opgaverne efter en behørig instruktion. Vi forventer, at du har gode kommunikative og analytiske evner. Dette indbefatter evnen til at kunne formulere sig kort og præcist både skriftligt og mundtligt. Som person skaber du gode relationer og fremmer samarbejde.
Der er rejseaktivitet i forbindelse med sagsbehandlingen og koordineringen af SCD byggesager, så et kørekort er en nødvendighed.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og en række akademikerorganisationer for akademikere i staten (Akademikeroverenskomsten).
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Brabrand.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for Driftsstøttesektionen, Peter Thorndal Jørgensen på tlf. 41 22 76 53.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mathilde Schmidt-Lange på telefon 32 66 58 18.
Ansøgningsfristen er den 30. juni måned 2025. Ansættelse pr. 1. september 2025 eller snarest derefter.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Sødalsparken, Brabrand, Sødalsparken, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/34d2e6f0-8121-4d3c-868f-fbd247d7f521