Driftsplanlægger til Driftstøttesektionen i Supply Chain Divisionen i Brabrand

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde i en sektion, hvor opgaven, trivsel og højt tempo går hånd i hånd? Befinder du dig godt med forskelligartede opgaver inden for planlægning? Er koordinering og samarbejde omkring løsning af opgaven et nøgleord for dig? Så er det måske dig, der er vores nye kollega.

Om os

Vi er en del af Center for Drift i Supply Chain Division. Du bliver en del af en sektion, der er organiseret med en chef og otte medarbejdere, der geografisk er placeret i Ballerup og Brabrand. Dine kommende kollegaer er alle specialister med høj faglighed inden for hver deres fagområde.

Vores opgaveportefølje er opdelt i tre hovedområder:
• Vi er ansvarlige for koordinering af Supply Chain opgaver relateret til drift, både på tværs internt i Supply Chain Division, men også med andre afdelinger i Forsvarsministeriets materiel og indkøbsstyrelse
• Vi er ansvarlig for kortsigtet detailplanlægning, herunder drift og genforsyning af div. fabrikker
• Vi er ansvarlig for lagerstyring og lagerplanlægning i SAP i tæt samarbejde med øvrige delinger i Supply Chain Division


Om stillingen

Din primære opgave vil være planlægning af driftsbeholdninger, så det tilsikres at materiellet er til rådighed til rette tid, på rette sted og i rette mængder.

Du vil dagligt være i dialog med forsyningscentre og vores egne sagsbehandlere for at sikre den optimale forsyning til vores kunder.

Det primære arbejdsområde bliver inden for mundering. Ud over den primære opgave som driftsplanlægger, er der behov for administrativ støtte til sektionen, det kan eks. være opdatering af hjemmesider og planlægning af seminarer.

Opgaverne kræver at du er detaljeorienteret, struktureret og samtidig kan bevare det overordnede blik på opgaven.

Stillingen kan tiltrædes enten i Brabrand eller Ballerup.


Om dig

Du har en relevant erhvervsuddannelse med svendebrev/uddannelsesbevis inden for området.

Vi ser gerne at du har allerede gennemført minimum 1 obligatorisk- og 1 valgfag fra akademiuddannelsen med fokus på ledelse eller anden relevant uddannelse på tilsvarende niveau. Såfremt du ikke allerede har det, skal du være klar på at tage denne uddannelse.

Du har en god forståelse for Supply Chain Management. Du har et indgående kendskab til forsyningskæden i Forsvaret og gerne en fortid inden for logistik.

Du er rutineret bruger af SAP, særligt inden for lagerbeholdning og lagerstyring. Du er servicemindet og klar til at gribe de opgaver, som er relevante for den samlede opgaveløsning.

Du er udadvendt og er god til at snakke med kollegaer på mange forskellige niveauer.

Driftsstøtteafdelingen støtter de enkelte driftsafdelinger i Supply Chain division. Disse afdelinger er placeret rundt om i Danmark, og der må forventes nogle rejseaktiviteter i den forbindelse.


Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet i henhold til Organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for stampersonels forhandlingsområde.

Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område, er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele dit ansættelsesforhold.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for driftsstøttesektionen Hanne Gejl Nedergaard på 25552725 eller via mail FMI-SC-CHDSL@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold er du velkommen til at kontakte HR-konsulent June Bastholm på telefon 3266 5470.

Ansøgningsfristen er den 22. marts 2024. Vi forventer at afholde samtaler umiddelbart herefter. Stillingen ønskes besat pr. den 1. maj. 2024.

Vi vil bede dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabsmateriel og IT systemer. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer alt materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern.

Om Supply Chain Division (SCD)
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ”vugge til grav”.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Supply Chain ved Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Brabrand, Sødalsparken , 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003927

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet